Obecny czas to Czw 14:51, 28 Mar 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.klandarkvenom.fora.pl Strona GłównaForum www.klandarkvenom.fora.pl Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Nieoficjalna lista zmian Patcha 1.13
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.klandarkvenom.fora.pl Strona Główna » Diablo2LoD
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Uther
Arcymistrz



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze Sportowej Paradise
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:29, 29 Lis 2009    Temat postu: Nieoficjalna lista zmian Patcha 1.13

Jako że czekamy na resa , a nie wiem czy wszyscy to widzieli , chciałbym wam pokazać co nowego mniej wiecej będzie . Ale o zwiekszonej skrytce musimy zapomnieć niestety :/ ok . Oto informacje na temat patcha 1.13 :
Poprawiono:
- Błąd, który wyrzucał z serwera graczy, gdy postać korzystała z różnego rodzaju efektów działających w tym samym momencie.
- Poważny błąd dotyczący kumulowania się aur dostarczanych przez niektóre przedmioty.
- Błąd związany z pokazywaniem gier na Battle.Net jako pełnych chociaż tak naprawdę nie były.
- Umiejętności nie mają wpływu na postać gdy otwarty jest "Town Portal". Zapobiega to natychmiastowemu zabijaniu po wyzwaniu gracza na pojedynek.
- Błąd, który powodował iż czasami najemnik mógł zabić gracza stojącego w obrębie miasta gdy jest on wyzwany na pojedynek.
- Błąd, gdy gracz mógł wykorzystywać niektóre umiejętności blisko dystansowe na dużą odległość.
- Błąd z szarżą Paladyna, która czasami powodowała tak zwany „Charge Lock”
- Błąd powodujący nadawanie dodatkowych opcji w przedmiocie podczas transmutacji w kostce horadrimów.
- Wizualny błąd odpowiedzialny za tak zwany „Strength Bug”, czyli brak wizualizacji niektórych przedmiotów przy odpowiedniej liczbie punktów siły dodanych tylko i wyłącznie z ekwipunku.


Zmiany na Battle.Net:
- Dodawanie graczy do własnej listy oszustów/szumowin za pomocą komendy „ / f sl ”.
- Gracz jest proszony o podanie specjalnego kodu podczas dołączania oraz tworzenia gier.
- Wcześniej gdy w jednym miejscu korzystało się z zaklęcia „Meteor” lub podobnego gra rozłączała graczy z serwera. Zostało to skorygowane i występuje rzadziej.
- Poprawiono stabilność i elastyczność serwerów na Battle.Net.
- Diablo będzie teraz kroczył po ziemi w oparciu o sprzedaż unikalnych, setowych i rzadkich pierścieni. Działa to na zasadzie setowe i rzadkie dodają 1 punkt, a unikalne po 3 punkty do liczby sprzedanych pierścieni.


Modyfikacje:
- Gracze muszą teraz zbierać elementy i składać wolę Khalima w celu dostania się do Kazmatów Nienawiści, dopóki tego nie uczynią nie wejdą tam.
- Gracz musi być teraz na poziomie przynajmniej 20 aby zakończyć poziom trudności Normalny, 40 aby ukończyć Koszmar.
- Gracze mogą teraz tworzyć portal do sekretnego krowiego poziomu niezależnie czy zabili Krowiego Króla czy nie.
- Zwiększono „droprate” niektórych run w pewnych miejscach.
- Gdy gracz zabije gracza w trybie Softcore jego ciało znajduje się w miejscu pojawienia się postaci „respawnu”.
- Ucho gracza wypada tylko gdy gracz zostanie pierwszy raz zabity.


Zmiany dotyczące postaci:

Amazonka
- Zwiększone obrażenia umiejętności Nabijanie i Rozpędzenie.
- Zwiększenie bonusów do ataku z Penetracji (%).
- Poprawiono umiejętności strzała spopielenia oraz zamrażająca strzała obniżając także koszt many o 25%.

Zabójczyni
- Zwiększone obrażenia umiejętności Pięść Ognia, Szpon Gromu, Lodowe Ostrza i Uderzenia Fenixa.
- Podwojono wszystkie premie związane z Mistrzem Szponów.
- Zwiększony bonus szybkości z umiejętności – zwiększona szybkość +%.
- Zwiększona szansa na blok ze szponów +%.
- Większe obrażenia Jadu.
- Większe obrażenia Śladu Ognia.
- Większe obrażenia Furii Ostrzy.
- Większe obrażenia Tarczy Ostrzy.

Barbarzyńca
- Ponury Totem przeraża pobliskich wrogów i posiada większy zasięg.
- Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo we władaniu buławami wzrosły o 50%.
- Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo we władaniu bronią drzewcową wzrosły o 50%.
- Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo w rzucaniu wzrosły o 100%.
- Zwiększona wartość Wytrzymałość teraz zwiększa niewiele liczbę zdrowia (w niewielkim stopniu).
- Zwiększono czas działania szału bitewnego od 6 do 10 sekund.

Druid
- Zwiększone obrażenia umiejętności Burza Ognia, Kula Magmy, Szczeliny, Wulkan i Armageddon.
- Wilkołak nie ma już ograniczenia czasowego i dodaje +40% do szybkości chodzenia/biegania.
- Likantropia od teraz zwiększa +% życia.
- Niedźwiedziołak nie ma już ograniczenia czasowego i dodaje +25% do szybkości chodzenia/biegania.
- Taran zadaje większe obrażenia i dodaje bonus do skuteczności ataku.
- Zwiększone obrażenia od Ognistych Szponów
- Zwiększone obrażenia od trucizny z umiejętności Wścieklizna.
- Kruki spowalniają cel.
- Zwiększono życie oraz obrażenia Trującego Pełzacza
- Zwiększono życie oraz obrażenia Ducha Wilka
- Zwiększono obrażenia Trupiej Winorośli oraz skuteczność leczenia.
- Zwiększone życia Upiornego Wilka oraz obrażenia.
- Zwiększona ilość odzyskanej many i życia przez Słonecznego Pełzacza
- Duch Kolców odbija więcej obrażeń i dodaje premie do odporności.

Nekromanta
- Zredukowano koszt many Zębów o 33%.
- Zredukowano uszkodzenia od 60-100% Wybuchu Zwłok, a życie do 50-85%.
- Zasięg Eksplozji trucizny jest większy, a trucizna rozprzestrzenia się szybciej niż wcześniej.
- Zredukowano koszt many Włóczni z kości o 33%.
- Zredukowano koszt many Ducha Kości o 33%.

Paladyn
- Pchnięcie nie może zadać druzgocącego uderzenia oraz otwarcia ran.
- Zwiększono obrażenia Zapału.
- Zemsta kosztuje teraz mniej many oraz zadaje większe obrażenia.
- Błogosławiony młota zadaje tylko obrażenia fizyczne.

Czarodziejka
- Zredukowano trochę obrażenia Zamieci.
- Od teraz teleport posiada ograniczenia związane z szybkością rzucania tego czaru. Na poziomie 1 teleport posiada 2 sekundy opóźnienia, które zmniejsza się o 0,5 co każdy rozdany punkt (tzw. „Casting Delay” znika dopiero na poziomie 5).


Zmiany w przedmiotach:
- Wiele elitarnych przedmiotów zostało ulepszonych.
- Słowo runiczne Enigma dodaje teraz od 1-3 do Teleportu lecz nie daje premii do siły.
- Poprawnie wyświetlane są statystyki słowa runicznego „Żal”.
- Nowe słowo runiczne „Einherjar” dla Amazonki korzystającej z włóczni.

Oto jego statystyki:

Einherjar
6 gniazd (włócznia dla Amazonki)
Amn + Ith + El + Sol + Shael + Mal

+ 1 Trąba powietrzna
+ 1 Szarża
Niezniszczalne
+ 60% zwiększona szybkość ataku
+ 300-400% zwiększone obrażenia
7% życia ukradzione co trafienie
+9 do uszkodzeń minimalnych
+ 9 do uszkodzeń maksymalnych
+ 50 do ataku
+ 10 do promienia światła
Uniemożliwia leczenie się potworów


Powyższą listę zmian proszę przyjąć z dystansem gdyż nie jest to potwierdzone przez Blizzarda.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Zergadis
Arcymistrz



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 4185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:29, 29 Lis 2009    Temat postu:

Lipa z streng bugiem ale za to w postaciach fajnie że kruki spowalniają cel xD duch kolców premia do odporności ciekawe Very Happy młotki to obrażenia fizyczne teraz nekros będzie karać palka, teleport ma CD żal xD, enigma nie daje siły omg, 1 tylko nowy przedmiot ze słów runicznych...mało?

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uther
Arcymistrz



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze Sportowej Paradise
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:40, 29 Lis 2009    Temat postu:

Najważniejsze są bugi dla mnie :O a ze zmiana dmg będą tworzone inne ciekawsze postacie "jupi" xD coś wymyśle fajnego

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Zergadis
Arcymistrz



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 4185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:34, 29 Lis 2009    Temat postu:

Jestem ciekaw tej zabójczyni:D czy wreszcie będzie nią wypełniony BN czy dalej same palki i czarki.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.klandarkvenom.fora.pl Strona Główna » Diablo2LoD
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.